Klanten succesvol laten zijn

Hoe meer u zich richt op het succes van uw klant én de klant van uw klant, hoe succesvoller u zelf zult zijn. Organisaties die zich richten op het helpen van hun klanten slagen erin zich te onderscheiden van hun concurrenten en meer te verkopen. Wij kunnen uw organisatie trainen of medewerkers individual coachen om het maximale resultaat te halen.

Loyaliteit vergroten

Trouwe klanten worden steeds belangrijker. Een klant binnenhalen is een belangrijke stap, een klant behouden is nog veel belangrijker. De concurrentie is groot en product, prijs en kwaliteit zijn steeds vaker inwisselbaar. Klanten hebben keuze te over en veranderen steeds gemakkelijker van aanbieder. Wij helpen u om te komen tot een strategie voor het binden en behouden van klanten.

Meten is weten

Een tevreden klant is van onschatbare waarde voor een organisatie. Naast dat zij een trouwe klant zijn, zullen zij ook uw bedrijf promoten bij anderen. Door contact te zoeken met uw klant voelt zowel de tevreden klant als de ontevreden klant zich gehoord, dit kan door middel van een klanttevredenheidsonderzoek. Samen met u stellen we een programma op om structureel inzicht te krijgen in de klanttevredenheid.